Rejestracja dla wystawców

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że uruchomiliśmy specjalny system zgłaszania uczestnictwa w targach organizowanych przez spółkę Murator EXPO, który usprawni komunikację między wystawcami  targów i ich organizatorem.

System jest intuicyjny i liczymy, że jego wprowadzenie ułatwi Państwu pracę oraz pozwoli w prosty i mniej czasochłonny sposób przekazywać nam informacje i nanosić zmiany w zamówieniach.

Uczestnictwo w 10. Warszawskich Targach Książki można zgłaszać do 28 lutego 2019 r.

 

1. Rejestracja -  WTK 2019 

Należy wpisać nazwę firmy, numer NIP i pozostałe dane  oraz adres email/login – prosimy o podanie adresu firmowego osoby odpowiedzialnej za składanie zamówienia, na ten adres będą przesyłane wszystkie powiadomienia.

2. Po zarejestrowaniu się będą Państwo otrzymywać maile od: BOK ExpoSupport.pl  z adresu: info@exponews.pl  z informacjami o potwierdzeniu rejestracji oraz aktywacji konta. Po otrzymaniu tych komunikatów można zalogować się w systemie i wypełnić zgłoszenie uczestnictwa.

3. Na Państwa koncie będą widoczne wszystkie dokumenty związane z uczestnictwem w Targach: zamówienie, faktura pro forma, faktura VAT po wcześniejszym zaznaczeniu zgody na przesyłanie e-faktur, powiadomienia np. o zbliżającym się terminie płatności przed Targami.

 

Indywidualne ustalenia będą widoczne w zamówieniu po weryfikacji i zaakceptowaniu zgłoszenia przez Organizatora. W przypadku konieczności ich uzupełnienia, zostaną Państwo o tym poinformowani.

Prosimy, by przyjęli Państwo system jako jedyną formą przekazywania organizatorowi wszystkich informacji związanych ze składaniem zamówień i rozliczeniami.

Jeżeli będą mieli Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

Organizator wykonawczy

 

Murator EXPO Sp. z o.o.

ul. Dęblińska 6
04-187 Warszawa

tel.: (22) 829 66 80
fax.: (22) 829 66 81
e-mail : biuro@muratorexpo.pl

Polecamy